משלוחים והחזרות
  •  

  • אנחנו יודעות איך זה מרגיש לקנות בגד חדש אונליין, ואנו עושות את כל המאמצים על מנת לשגר אותו אלייך בהקדם האפשרי

1. אני מתחייבת לארוז ולהוציא את ההזמנה שלך בתוך 5 ימי עסקים. 

2. זמן האספקה הכולל מרגע אישור ההזמנה הוא 14 ימי עסקים. בדרך כלל זה מגיע הרבה לפני אבל לעיתים גם ייתכנו עיכובים, מצטערות מראש!

3. כלל ידוע הוא ששופינג אונליין הכי טוב לעשות מוקדם בבוקר. הזמנות שיבוצעו עד השעה 12:00 ייקלטו ויטופלו ביום העסקים הבא. הזמנות שיבוצעו מהשעה 12:00 ועד סוף יום העבודה, יטופלו בתוך 2 ימי עסקים, למעט במקרים מיוחדים שעליהם נעדכן באופן אישי.

4. יתכנו עיכובים של חברת המשלוחים. אנו מתנצלות מראש, יש דברים שאין לי שליטה עליהם ואנו לא אחראיות על העיכובים של צד שלישי.

  • 5. בהזמנה של מעל 1,250 ש״ח, משלוח עם שליח עד הבית ללא עלות. אין צורך לעשות שום פעולה, המערכת יודעת להזין את המשלוח אוטומטית.

  •  

  • 6. משלוח עם שליח מבוצע על ידי חברת דואר ישראל.

  •  

  • 7. בהזמנת משלוח מחוץ לישראל, יש לפנות למייל luli@luli.co.il.

  • 7.1. משלוח לחו״ל יבוצע על ידי דואר ישראל ועלות המשלוח תשתנה בהתאם ליעד אליו נשלחת ההזמנה.

  • 7.2. זמן ההגעה המשוער הינו כחודש ממועד ביצוע ההזמנה.

  • 7.3. משלוחים לחו״ל עשויים להיות מחויבים בעלויות נוספות של מע״מ או מכס, הכל בהתאם לחוקי המדינה אליה נשלחת ההזמנה.

  • 7.4. כל חיוב ישולם על ידי המזמינה.

  •  

  • 8. דמי משלוח

  • 8.1. דמי המשלוח ישולמו באתר בעת ביצוע ההזמנה.

  • 8.2. קיימות שתי אפשרויות משלוח:

  • 8.2.1. משלוח עם שליח עד הבית, עם מספר מעקב, בתוך 5 ימי עסקים בעלות של 45 ש״ח.

  • 8.2.2. משלוח בדואר רשום, עם מספר מעקב, באמצעות דואר ישראל בעלות של 15 ש״ח.


  • התחרטת? רוצה להחזיר משהו שרכשת? אין בעיה!

  • כמה דברים שחשוב לדעת:

  • 1. זיכוי כספי יינתן בהתאם ועל פי הקבוע בחוק ובקיזוז עמלת הזיכוי, כפי שנקבעה על ידי חברת האשראי בצירוף מע״מ כחוק.

  • 2. החזר כספי יועבר/יוחזר לאמצעי התשלום בו בוצעה ההזמנה בלבד. לא ניתן לזכות אמצעי תשלום אחר.

  • 3. רכישה שבוצעה באמצעות כרטיס דיירקט (Debit) לא ניתנת לביטול/זיכוי וינתן קרדיט באתר בלבד.

  • 4. לא ינתן החזר כספי ולא ניתן להחליף פריטים שלא שולם עליהם/פריטים שנקנו במסגרת הנחות סוף עונה/חיסול מלאי.

  • 5. בקשה לזיכוי או החלפת פריט ניתנים לביצוע בתוך חודש ימים ממועד הרכישה. מועד הרכישה נקבע על פי הודעת הרכישה המתקבלת מחברת קאש קאו למייל שלנו.

  •  

  • 6. התנאים להחלפת פריט/מוצר או זיכוי לרכישה תתאפשר

  • 6.1. רק עם החזרת הפריט אל חנות הסטודיו.

  • 6.2. על הפריט המוחזר תהיה מוצמדת תווית המחיר.

  • 6.3. בפריט לא נעשה כל שימוש ואין בו כל פגם ו/או נזק.

  • 6.4. החזרת הפריט במצב חדש ולא משומש הינה באחריותך. 

  • 6.5. למען הסר ספק, יובהר כי פריט אשר הוסרה תוית המחיר ממנו נחשב לפריט משומש ולא ניתן להחזירו. 

  •  

  • 7. בוטלה ההזמנה לפני שליחת הפריט 

  • 7.1. יזוכה אמצעי התשלום בגין העסקה כולל דמי המשלוח.

  • 7.2. הזיכוי יהיה בקיזוז בקיזוז עמלת הזיכוי, כפי שנקבעה על ידי חברת האשראי בצירוף מע״מ כחוק

  •  

  • 8. ביטול עסקה לאחר שהפריט/מוצר נשלח:

  • 8.1. לאחר שהפריט שהוזמן נשלח, לא ינתן החזר על דמי משלוח.

  • 8.2. החזר כספי יינתן רק בכפוף להחזרת הפריט ובהתאם למפורט בסעיף 6 לעיל.

  • 8.3. על מנת לקבל זיכוי, הפריט שיוחזר חייב להיות כזה שלא נעשה בו כל שימוש.

  • 8.4. בפריט אין כל פגם ו/או נזק.

  • 8.5. על המוצר/הפריט שמוחזר מוצמדת תווית המחיר ומצבו הינו כפי שנשלח.

  • 9. את הפריט ניתן להחזיר עצמאית אל חנות הסטודיו במושב אומץ בתיאום טלפוני מראש 052-8712646.

  •  

  • 10. יותר מנשמח לתת לך שירות ולסייע בכל מה שניתן.
    על מנת לקבל את כל הפרטים, אנו ממליצים לך לקרוא בעיון גם את תקנון האתר.

אפשר לפנות אלינו ברשתות החברתיות, במייל luli@luli.co.il או בוואטבאפ למספר 052-8712646.

x

#{title}

#{text}

#{price}